Συνέντευξη Τύπου θα δώσει ο Γ.Σ. Διαγόρας την προσεχή Πέμπτη στη λέσχη του συλλόγου, με αφορμή την έναρξη του πρωταθλήματος της Β' Εθνικής. Η ανακοίνωση του συλλόγου: ''Με αφορμή την έναρξη του πρωταθλήματος της Β’ Εθνικής (2ος όμιλος), το προσεχές Σάββατο, ο Γ.Σ. Διαγόρας ανακοινώνει ότι την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου και συγκεκριμένα στις 18:30, θα δοθεί συνέντευξη Τύπου στη λέσχη του συλλόγου, με την παρουσία των μελών της διοικούσας επιτροπής, του προπονητή Στάθη Βλαχοδήμου και των αθλητών της ομάδας μας. Στη συνέντευξη Τύπου θα αναλυθούν οι στόχοι της ομάδας μας, μετά την άνοδο στη Β’ Εθνική και είναι προσκεκλημένοι όλοι οι εκπρόσωποι των Μ.Μ.Ε.''.




































