Ξεκίνησε σήμερα το απόγευμα στο κλειστό γυμναστήριο της Κω η προετοιμασία του Ιπποκράτη σε ότι αφορά το γυναικείο και το ανδρικό τμήμα του συλλόγου. Ο Πέτρος Αργυρίου υποδέχθηκε τους αθλητές και τις αθλήτριες του και ευχήθηκε να έχουν μια καλή σεζόν και με συνέπεια στις προπονήσεις και δουλειά να έρθουν οι στόχοι που έχει θέσει η ομάδα για φέτος. Στη σημερινή πρώτη προπόνηση υπήρχαν αρκετές απουσίες λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων και η ομάδα προσπαθεί να ενισχυθεί κι’ άλλο και στο γυναικείο και στο ανδρικό για να παρουσιαστεί ανταγωνιστική τη νέα σεζόν.
ΠΗΓΗ: GIAFKASPORTS.GR




































