Στο γυναικείο τμήμα του Ιπποκράτη αναμένεται να επιστρέψουν δύο κορίτσια… Ο λόγος για την Βάσω Αθανασοπούλου, η οποία προέρχεται από το σοβαρό τραυματισμό και θα κάνει τη δική της προσπάθειας να επιστρέψει στο παρκέ, ενώ τη φανέλα της κωακής ομάδας αναμένεται να φορέσει ξανά και η Ανθή Μεταξά, που είχε δοθεί στην Ακαδημία Καλύμνου. Οι δύο αθλήτριες θα παίξουν ξανά στο γυναικείο τμήμα του Ιπποκράτη, στο οποίο θα γίνει γενικό ξεκαθάρισμα για να γίνει γνωστό ποια κορίτσια θα συνεχίσουν τη νέα χρονιά. Από κει και πέρα, δεν έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο με τον προπονητή, αφού ο Πέτρος Αργυρίου δεν έχει συμφωνήσει ακόμη με την ομάδα.




































