Ο Μιχάλης Βασίλας (δεξιά στη φωτό) θα συνεχίσει κανονικά και τη νέα χρονιά στον πάγκο της Κάρπαθος Basketball. Ο προπονητής που κατάγεται από την Όλυμπο θα συνεχίσει κανονικά στο τιμόνι της ομάδας, η οποία κάνει προσπάθεια να ενισχυθεί με τον Ηλία Εμίρη (36-1.90). Ο Βασίλας φέτος κοούτσαρε αρχικά με τον Γιάννη Τσέρκη τη νεοσύστατη ομάδα, η οποία συμμετείχε για πρώτη φορά στο ανδρικό πρωτάθλημα της Δωδεκανήσου ωστόσο στη συνέχεια έμεινε μόνος του στον πάγκο και τη νέα χρονιά θα ηγηθεί της προσπάθειας του συλλόγου στην Α’ Κατηγορία. Η πρώτη αναγνωριστική χρονιά για τους Καρπάθιους ήταν απόλυτα θετική και πλέον η ομάδα θα προετοιμαστεί κατάλληλα μετά το τέλος του καλοκαιρινού τουρνουά αλλά και του 3X3 για να μπορέσει να δείξει ένα ακόμη καλύτερο πρόσωπο τη νέα χρονιά.




































