Και τώρα η μεγάλη πρόκληση για την Ε.Α. Καλύμνου μετά την άνοδο στη Γ’ Εθνική είναι το… γηπεδικό. Όσο… απίθανο κι αν ακούγεται ο μεγάλος στόχος για τους «νεοφώτιστους» στις εθνικές κατηγορίες είναι να παίξουν στη φυσική τους έδρα και όχι να μετακομίσουν στη Λέρο ή την Κω για τους αγώνες στη Γ’ Εθνική. Όπως είναι γνωστό, το υπάρχον γήπεδο δεν πληροί καν τις προϋποθέσεις για τις εθνικές κατηγορίες και όπως είναι δεν μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες. Το βασικό μέλημα των ανθρώπων της Ε.Α.ΚΑ. είναι να ξεκινήσουν άμεσα οι ενέργειες και να πέσουν οι τοίχοι που συνδέει τον αγωνιστικό χώρο με τα αποδυτήρια ώστε να μεγαλώσουν οι διαστάσεις και να μπορέσει να έχει περισσότερο κόσμο το γήπεδο. Το δεύτερο κομμάτι που θα πρέπει να γίνει είναι η τοποθέτηση ενός παρκέ αντί για το… επικίνδυνο πλαστικό. Πλέον η Ε.Α.ΚΑ. παίζει με το χρόνο και θα πρέπει άμεσα να ξεκινήσουν οι διαδικασία για τα «μπαλώματα» στο… παμπάλαιο κλειστό γήπεδο. Βέβαια θα πρέπει να μην υπάρχει θέμα και με την οροφή ειδικά τους χειμερινούς μήνες. Φυσικά όλα αυτά είναι αυτονόητα πράγματα προηγούμενων ετών, αφού είναι κάτι παραπάνω από δεδομένο ότι η Κάλυμνος χρειάζεται ένα νέο κλειστό γυμναστήριο, που θα δώσει κι άλλη ώθηση στο μπάσκετ του νησιού.



































