Ο Γ.Σ. Διαγόρας ανακοίνωσε ότι η Καλλιθέα θα είναι η θυγατρική του ομάδα και θα συμμετέχει στο νέο πρωτάθλημα της Α' Κατηγορίας. Αναλυτικά: ''Μετά από το τελευταίο διοικητικό συμβούλιο της ομάδας μας, αποφασίστηκε ότι η Α.Ε. Καλλιθέα θα συμμετέχει κανονικά στο νέο πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας ως θυγατρική του Γ.Σ. Διαγόρας. Στο πλαίσιο της καλύτερης δυνατής συνεργασίας των δύο ομάδων η Α.Ε. Καλλιθέα θα πάρει μέρος κανονικά στο νέο τοπικό πρωτάθλημα της Δωδεκανήσου, έχοντας την απόλυτη στήριξη και συνεργασία με τον Γ.Σ. Διαγόρας και λειτουργώντας ως θυγατρική ομάδα του''.



































