Κανονικά θα προπονηθούν και σήμερα οι παίκτες του Κολοσσού και το σαββατοκύριακο θα απολαύσουν το ρεπό που θα τους δώσει ο Ηλίας Καντζούρης. Το επόμενο παιχνίδι για τους «θαλασσί» είναι την πρωτομαγιά (Κυριακή 1 Μαΐου) στο Περιστέρι, οπότε μετά το διήμερο ρεπό, η προετοιμασία του Κολοσσού θα μπει στην τελική ευθεία. Όπως είναι γνωστό, ο αρχηγός της ομάδας Βασίλης Ξανθόπουλος χάνει το υπόλοιπο της χρονιάς λόγω επιπλοκών κορωνοϊού και βρίσκεται ήδη στην Αθήνα δίπλα στην οικογένεια του, ενώ δεν υπάρχουν άλλα αγωνιστικά προβλήματα για τον Κολοσσό.




































