Ψάχνουμε πραγματικά ένα λόγο για τον οποίο ο Ιπποκράτης Κω συμμετείχε στην Α2 Κατηγορία και δεν τον βρίσκουμε… Η κωακή ομάδα έσπασε κάθε αρνητικό ρεκόρ στην ιστορία της κατηγορίας, στην οποία (όπως έχουμε γράψει…) δεν έπρεπε να παίξει ποτέ. Για να είμαστε ακριβοδίκαιοι θα έπρεπε να παίξει, παίρνοντας όμως τουλάχιστον και 4-5 κορίτσια, τα οποία θα μπορούσαν να κάνουν τη διαφορά στην κατηγορία και θα είχαν τη σχετική εμπειρία. Αυτό δεν έγινε ποτέ και μοιραία ο Ιπποκράτης πέρασε στην ιστορία ως μία από τις χειρότερες (αν όχι η χειρότερη…) ομάδες που έχουν παίξει στην Α2 Κατηγορία των γυναικών. Ο απολογισμός αν μη τι άλλο ήταν… απελπιστικός. Αν βγάλουμε το μηδενισμό (δεν πήγε ποτέ στη Σαντορίνη η ομάδα), ο Ιπποκράτης με το ζόρι σκόραρε κατά μέσο όρο 40.21 πόντους και δεχόταν 70.26 πόντους. Με απλά μαθηματικά έχανε το κάθε παιχνίδι με διαφορά 30 πόντων, με τις περισσότερες ομάδες μάλιστα να κάνουν και fair play στον Ιπποκράτη, αφού τα παιχνίδια κρίνονταν στο πρώτο δεκάλεπτο ή στο ημίχρονο.
Ο Ιπποκράτης είχε 19 ήττες σε ισάριθμα παιχνίδια και έναν μηδενισμό, αριθμοί που συνιστούν αρνητικά ρεκόρ σε όλα τα επίπεδα. Όταν η Ε.Ο.Κ. πέρσι έκανε δώρο την άνοδο στον Ιπποκράτη, πολλοί θα περίμεναν ότι η ομάδα θα ενισχυόταν σημαντικά για να είναι ανταγωνιστική, κάτι που δυστυχώς δεν έγινε. Έτσι πάλευε η νεαποκτηθείσα Μαρία Χρυσάκη, έχοντας βοήθειες από την Κοκώνα Καλυμιοναρή, με τις δύο αθλήτριες να ξεχωρίζουν στο ρόστερ της ομάδας. Τα νεαρά κορίτσια δεν ήταν έτοιμα για την Α2 Κατηγορία και είχαμε κρούσει τον κώδωνα από το περασμένο καλοκαίρι, ότι ήταν πιθανό το σενάριο η ομάδα να μην κάνει ούτε νίκη στο πρωτάθλημα. Και δυστυχώς επιβεβαιωθήκαμε… Δεν είναι πυρηνική φυσική το μπάσκετ για όσους γνωρίζουν, πράγματα και καταστάσεις. Ο Ιπποκράτης πήρε το δώρο της Ομοσπονδίας, δεν το εκμεταλλεύθηκε και επιστρέφει στο τοπικό μπάσκετ, ξεκινώντας μάλιστα με -1 βαθμό λόγω της παραίτησης από το παιχνίδι στη Σαντορίνη. Όλα πήγαν λάθος. Λάθος σκέψεις, λάθος επιλογές, λάθος φιλοσοφία.. Λάθη κάνουμε όλοι, το ζητούμενο είναι να μαθαίνεις από τα λάθη σου. Αν ο Ιπποκράτης μάθει και καταλάβει από τα όσα έκανε (ή μάλλον δεν έκανε) φέτος, τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα.
Μάκης Δούβαλης



































