Η εξαιρετική παρουσία των εφήβων του Πανιωνίου Λέρου τους οδηγεί στο φάιναλ-φορ της Ρόδου, όπου το προσεχές Σάββατο θα παίξουν στον ημιτελικό με τον Γ.Α.Σ. Ιάλυσος. Χθες οι έφηβοι του συλλόγου, μαζί με τον προπονητή Δημήτρη Καρατσώρη, τον πρόεδρο Αντώνη Καπνουδάκη, την αντιπρόεδρο Μαριέττα Καστή και μέλη του Δ.Σ. βρέθηκαν στο μεζεδοπωλείο «Της…κακομοίρας» και πέρασαν μία ξεχωριστή βραδιά με μπασκετική συζήτηση και πολύ καλλο φαγητό. Η διοίκηση του Α.Ο.Κ. Πανιώνιος Λέρου ευχαριστεί θερμά τον ιδιοκτήτη του Χρήστο Μπούτση για την προσφορά του δείπνου στην ομάδα.




































