Θετικό κρούσμα κορωνοϊού στον Κολοσσό εν όψει Λαυρίου. Η ανακοίνωση: ''Η ΚΑΕ Κολοσσός H Hotels ενημερώνει πως σε σημερινό (31/3) έλεγχο που πραγματοποιήθηκε, διαγνώστηκε ένας αθλητής της ομάδας μας θετικός στον COVID-19. Όλα τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας βρίσκονται σε υψηλή ενεργητική επιτήρηση, ακολουθώντας όλα τα προβλεπόμενα σύμφωνα με το Υγειονομικό Πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ, της ΓΓΑ και του ΕΣΑΚΕ.




































