Το φάιναλ-φορ των κορασίδων ζήτησε με επιστολή του στην Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. Δωδεκανήσου ο Ηρακλής 2000. Η ομάδα της Καρδάμαινας, θέλει να διατηρήσει τα σκήπτρα της και ζήτησε από τη διοργανώτρια αρχή να αναλάβει τη διοργάνωση των κορασίδων στο κλειστό γυμναστήριο της Κω. Τα κορίτσια του Αποστόλη Γιασεμή θέλουν και φέτος να πάρουν τον τίτλο και να πάρουν μέρος στην προκριματική φάση του πανελλήνιου πρωταθλήματος και θέλουν να διοργανώσουν την τελική φάση του πρωταθλήματος.



































