Και τρίτο κρούσμα κορωνοϊού βρέθηκε σε διάστημα λίγων ημερών στην Κ.Α.Ε. Κολοσσός. Πρόκειται για δύο παίκτες και ένα μέλος του προπονητικού επιτελείου. Μάλιστα, οι ''θαλασσί'' ανακοίνωσαν τα εξής:''Η ΚΑΕ Κολοσσός H Hotels ενημερώνει πως σε σημερινό (1/3) έλεγχο που πραγματοποιήθηκε, διαγνώστηκε ένας αθλητής της ομάδας μας θετικός στον COVID-19. Όλα τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας βρίσκονται σε υψηλή ενεργητική επιτήρηση, ακολουθώντας όλα τα προβλεπόμενα σύμφωνα με το Υγειονομικό Πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ, της ΓΓΑ και του ΕΣΑΚΕ''.



































