Στο παρκέ επέστρεψαν οι γυναίκες του Ιπποκράτη Κω, για να συνεχίσουν την προετοιμασία τους εν όψει της συνέχειας του πρωταθλήματος της Α2 Κατηγορίας. Η κωακή ομάδα δεν έκανε χθες προπόνηση, όπως και οι υπόλοιπες ομάδες, αφού οι υπεύθυνοι του Δ.Ο.Π.Α.Β.Σ. έκαναν απολύμανση στο κλειστό γυμναστήριο του νησιού. Στην επανέναρξη του πρωταθλήματος, ο Ιπποκράτης θα κληθεί να παίξει εκτός έδρας με τον Ε.Φ.Α.Ο. Ζωγράφου, στο φινάλε του α’ γύρου. Οι προπονήσεις θα συνεχιστούν από σήμερα υπό τις οδηγίες του Πέτρου Αργυρίου και η ομάδα στη συνέχεια θα επιδιώξει να παρουσιάσει μία καλύτερη εικόνα, αν και ο Ιπποκράτης θα υποβιβαστεί στα τοπικά πρωταθλήματα, αγνοώντας μέχρι στιγμής, μία αγωνιστική πριν από το τέλος του α’ γύρου. Οι Κώες μετρούν εννέα ήττες σε ισάριθμα παιχνίδια και δεν μπόρεσαν να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές στον 2ο όμιλο της Α2 Κατηγορίας.




































