Από αύριο θα ξεκινήσουν και πάλι τις προπονήσεις οι γυναίκες του Ιπποκράτη Κω, οι οποίες τη μεθεπόμενη Κυριακή (9 Ιανουαρίου) θα παίξουν εκτός έδρας με τον Ε.Φ.Α.Ο.Ζ., στο τελευταίο παιχνίδι του α’ γύρου για τον 2ο όμιλο της Α2 Κατηγορίας. Μετά το πολυήμερο ρεπό, οι αθλήτριες του Ιπποκράτη θα επιστρέψουν και πάλι στο παρκέ για το ξεκίνημα των προπονήσεων και το επόμενο ρεπό θα δοθεί μόνο την πρωτοχρονιά. Εξάλλου, αύριο θα ξεκινήσει τις προπονήσεις και το ανδρικό τμήμα του συλλόγου, το οποίο μετά τις γιορτές θα υποδεχθεί την Ε.Α.ΚΑ. στο παιχνίδι που θα κρίνει πιθανότατα και τη δεύτερη θέση, που οδηγεί στη β’ φάση του ανδρικού πρωταθλήματος.



































