Ο Νίκος Καμπούρης του Κολοσσού αναφέρθηκε στο σημερινό παιχνίδι με την Α.Ε.Κ. και έγραψε στο blog του στον Ε.Σ.Α.Κ.Ε. τα εξής: ''Ερχόμαστε από ένα παιχνίδι, όπου θα θέλαμε να έχουμε πάρει περισσότερα απέναντι στον Παναθηναϊκό. Αλλά, όπως έχω πει με ομάδες του πολύ υψηλού επίπεδου δεν μπορείς να έχεις μεγάλα κενά διαστήματα. Κάτι που δυστυχώς εμείς είχαμε σε μερικά σημεία του παιχνιδιού και μας ανάγκασε στο να χάσουμε την επαφή με το σκορ. Έτσι, μοιραία δεν ήμασταν σε θέση να διεκδικήσουμε κάτι παραπάνω από το ματς. Από κει και πέρα, έχουμε μπροστά μας μία νέα εβδομάδα, που περιλαμβάνει ένα δεύτερο συνεχόμενο εκτός έδρας παιχνίδι. Αυτή τη φορά αντιμετωπίζουμε την ΑΕΚ, η οποία έχει αρκετούς έμπειρους παίκτες με εικόνες από ευρωπαϊκά πρωταθλήματα και πολλές παραστάσεις.
Στόχος μας είναι να επιβάλλουμε τον ρυθμό μας και να διατηρήσουμε την ενέργειά μας για όσο περισσότερο μπορούμε κατά τη διάρκεια του ματς. Αν το καταφέρουμε αυτό, τότε πιστεύω ότι έχουμε ελπίδες να πάρουμε τη νίκη, που θα είναι μία από τις πιο σημαντικές της χρονιάς για εμάς.




































