Η αλήθεια είναι ότι οι εικόνες αυτή από το «Αλεξάνδρειο» δεν είναι πρωτόγνωρες για τον Κολοσσό… Άλλωστε η φετινή νίκη ήταν η πέμπτη συνεχόμενη και όγδοη συνολικά στη Θεσσαλονίκη. Κάθε «διπλό» όμως είναι πολύτιμο ειδικά απέναντι στον Άρη. Οπότε δικαιολογημένα οι «θαλασσί» πανηγυρίζουν με τη ψυχή τους τη μεγάλη νίκη στα αποδυτήρια του «Αλεξανδρείου»… ΚΟΛΟΣΣΑΡΑ ΞΑΝΑ!




































