Παίκτης-«ορχήστρα» ήταν σήμερα ο Στέφαν Ποτ.. Ο νεαποκτηθέντας πόιντ-γκαρντ ήταν πραγματικά εξαιρετικός και αναδείχθηκε M.V.P. της αναμέτρησης στο Παλέ ντε Σπορ της Καλλιθέας. Ο Ποτ έπαιξε για 20.53’ και πέτυχε 11 πόντους με 4/5 δίποντα και 1/2 τρίποντα. Ο 25χρονος παίκτης μοίρασε επίσης 9 ασίστ, πήρε 5 ριμπάουντ και έκανε 2 λάθη συγκεντρώνοντας 24 πόντους στο ranking, κάτι που τον ανέδειξε και πολυτιμότερο παίκτη της αναμέτρησης.




































