Για την αναμέτρηση του Κολοσσού κόντρα στον Απόλλωνα Πάτρας, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής της Basket League, μίλησε ο Σωτήρης Μπιλλής. Αναλυτικά όσα δήλωσε ο αθλητής των ''θαλασσί'' στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας: ''Το παιχνίδι με τον Απόλλωνα θα είναι το πρώτο μας εντός έδρας στη φετινή Basket League. Παράλληλα, θα είναι το πρώτο με τον κόσμο στο πλευρό μας ύστερα από αρκετό καιρό. Είναι πολύ σημαντικό για την ομάδα μας να έχουμε τον κόσμο μαζί μας. Αντιμετωπίζουμε μία καλή ομάδα που έπειτα από μερικά χρόνια επέστρεψε στη μεγάλη κατηγορία. Είμαστε διατεθειμένοι να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό, για να πάρουμε τη νίκη και να αποκτήσουμε καλή ψυχολογία. Στο προηγούμενο ματς με τη Λάρισα παίξαμε καλά, αλλά δυστυχώς δεν καταφέραμε να νικήσουμε. Έτσι, θα δώσουμε το 100% μας απέναντι στον Απόλλωνα, για να πάρουμε το θετικό αποτέλεσμα που θέλουμε''.




































