Την προετοιμασία του για τη νέα χρονιά ξεκίνησαν εδώ και αρκετές μέρες οι μικροί αθλητές του Πανιωνίου Λέρου... Υπό τις οδηγίες του νέου προπονητή Δημήτρη Καρατσώρη, οι Λεριοί άρχισαν τις προπονήσεις στα μικρά τους τμήματα και μάλιστα χθες είχαν την ευκαιρία να παίξουν και εσωτερικό διπλό στο κλειστό γυμναστήριο της Μερικιάς. Ο Πανιώνιος Λέρου θα συμμετέχει τη νέα χρονιά στους έφηβους, τους παμπαίδες και το τουρνουά μίνι και ήδη




































