Καμία ανησυχία για τον Τάι Λόσον στον Κολοσσό. Ο έμπειρος πλέι-μέικερ δεν έχει κάτι ανησυχητικό και οι εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε ήταν καθαρές, οπότε και βρίσκεται κανονικά με την ομάδα στη Θεσσαλονίκη. Ο 34χρονος γκαρντ υποβλήθηκε σε μαγνητική τομογραφία, η οποία έδειξε πως δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Στον αγώνα Κυπέλλου Ανδρών με τους “ερυθρόλευκους” πρόλαβε να αγωνιστεί μόλις επτά λεπτά και μετά αποσύρθηκε στον πάγκο, ενώ το προπονητικό επιτελείο της ομάδας κάνει αγώνα δρόμου για να μπορέσει να είναι στην καλύτερη δυνατή φυσική κατάσταση στην πρεμιέρα της Basket League. Ο Λόσον απείχε από την ενεργό δράση για δύο περίπου χρόνια και από το καλοκαίρι οι ''θαλασσί'' δουλεύουν πάνω του, έτσι ώστε να είναι έτοιμος.




































