Ένα ακόμη δυνατό φιλικό τεστ προετοιμασίας θα δώσει σήμερα (17:00) ο Κολοσσός στο ''Αλεξάνδρειο'' με αντίπαλο τον Άρη. Οι ''θαλασσί'' βρίσκονται από χθες στη Θεσσαλονίκη και σήμερα θα αντιμετωπίσουν τους ''κιτρινόμαυρους'' στο τρίτο φιλικό τεστ, στο οποίο ο Ηλίας Καντζούρης θα έχει την ευκαιρία να «τεστάρει» τους παίκτες του σ’ ένα χρήσιμο φιλικό παιχνίδι συμπερασμάτων. Στην αποστολή της ομάδας θα συμμετέχουν 13 παίκτες, που θα τεθούν στη διάθεσή του Ηλία Καντζούρη για τα δύο τελευταία φιλικά παιχνίδια προετοιμασίας κόντρα στον Άρη και στον Π.Α.Ο.Κ. και στη συνέχεια η ομάδα θα επιστρέψει στη Ρόδο για να συνεχίσει την προετοιμασία της, εν όψει του αγώνα της πρεμιέρας (2 Οκτωβρίου) με αντίπαλο τη Λάρισα. Ο Έλληνας τεχνικός έχει πάρει μαζί του στη Θεσσαλονίκη τους εξής παίκτες: Λόσον, Τιλί, Μαργαρίτης, Μέσιτσεκ, Μομίροφ, Σλαφτσάκης, Μπιλλής, Μίλερ, Γουίλιαμς, Χατζηδάκης, Πράπας, Ξανθόπουλος και Καμπούρης.




































