Το Σάββατο στις 19:00 θα διεξαχθεί το παιχνίδι του κυπέλλου Ελλάδας (β' φάση) ανάμεσα στον Κολοσσό και τον Ολυμπιακό, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες του 12sports. Το ερωτηματικό εξακολουθεί να παραμένει η έδρα του αγώνα,με τους ''θαλασσί'' να κάνουν αγώνα δρόμου για να προλάβουν να ''αδειάσουν'' το Παλέ ντε Σπορ της Καλλιθέας και να γίνει εκεί η αναμέτρηση με τους ''ερυθρόλευκους''. Οι Ροδίτες σήμερα έχουν ρεπό το απόγευμα και από αύριο θα φουλάρουν για το πρώτο επίσημο παιχνίδι της χρονιάς κόντρα στον πολύ δυνατό φέτος Ολυμπιακό. Λογικά μέχρι αύριο θα ξεκαθαρίσει πλήρως το τοπίο για την έδρα του αγώνα, με τον Κολοσσό να θέλει Παλέ ντε Σπορ, αφού το ''Βενετόκλειο'' δεν βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.




































