Κι όμως το παιχνίδι ανάμεσα στον Κολοσσό και τον Ολυμπιακό εξακολουθεί να είναι στον «αέρα», αφού 10 μέρες πριν από τη διεξαγωγή του, δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη η έδρα. Το Παλέ ντε Σπορ της Καλλιθέας έχει σταματήσει να είναι εμβολιαστικό κέντρο, ωστόσο θα χρειαστούν να περάσουν αρκετές μέρες για να επιστρέψει στην κανονική του μορφή. Μάλιστα, τα τελευταία συνεργεία θα μπουν στο γήπεδο στις 13 Σεπτεμβρίου, κάτι το οποίο σημαίνει με απλά λόγια ότι οι άνθρωποι του Κολοσσού σκέφτονται πλέον σοβαρά να διεξαχθεί η αναμέτρηση του κυπέλλου με τον Ολυμπιακό στο «Βενετόκλειο». Κι αυτό γιατί η ομάδα έχει ξεκινήσει την προετοιμασία της στο «Βενετόκλειο» και στην καλύτερη περίπτωση θα κάνει 1-2 προπονήσεις στο Παλέ ντε Σπορ της Καλλιθέας. Το γεγονός αυτό προβληματίζει τους «θαλασσί», οι οποίοι ακόμη δεν πάρει τις αποφάσεις τους. Ουσιαστικά αυτή τη στιγμή η έδρα του γηπέδου για το παιχνίδι με τους Πειραιώτες είναι 50-50 (για «Βενετόκλειο» και Παλέ ντε Σπορ της Καλλιθέας) και η οριστική απόφαση θα παρθεί τις επόμενες μέρες.




































