Ευχάριστα νέα για την Κ.Α.Ε. Κολοσσός… Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά, στις 6 Σεπτεμβρίου (σύμφωνα με τις πληροφορίες της εφημερίδας ''Δημοκρατική''), κλείνει το εμβολιαστικό κέντρο, που έχει δημιουργηθεί στο Παλέ ντε Σπορ της Καλλιθέας. Αυτό με απλά λόγια σημαίνει ότι μετά από μερικές μέρες το γήπεδο θα επιστρέψει στην κανονική του μορφή και το παιχνίδι του κυπέλλου Κολοσσός- Ολυμπιακός θα διεξαχθεί κανονικά στο Παλέ ντε Σπορ της Καλλιθέας. Έτσι μετά από λίγες μέρες προετοιμασίας στο «Βενετόκλειο», οι «θαλασσί» θα επιστρέψουν κανονικά στο γήπεδο και θα υποδεχθούν εκεί τον Ολυμπιακό. Αυτό είναι κάτι που «ανακουφίζει» τη ροδίτικη Κ.Α.Ε., η οποία πλέον θα μπορεί να ξέρει που θα παίξει στο πρώτο επίσημο παιχνίδι της χρονιάς κόντρα στους «ερυθρόλευκους».



































