Δύο θετικά κρούσματα κορωνοϊού βρέθηκαν στην εφηβική ομάδα της Ακαδημίας Καλύμνου, ωστόσο το αυριανό παιχνίδι με τον Ιπποκράτη θα διεξαχθεί κανονικά, χωρίς την παρουσία τους. Κι αυτό γιατί οι υπόλοιποι αθλητές ήταν αρνητικοί, στα τεστ rapid που υποβλήθηκαν, ενώ οι δύο θετικοί αθλητές έχουν απομονωθεί. Η ανακοίνωση της ομάδας: ''Ενημερώνουμε τους φίλους της ομάδας ότι μετά το θετικό κρούσμα κορωνοϊού σε μέλος της ομάδας Εφήβων, όλο το τμήμα των Εφήβων, ο προπονητής και τα μέλη της διοίκησης υποβλήθηκαν σε Rapid Test Covid-19 που διενεργήθηκαν από κλιμάκιο του ΕΟΔΥ, όπου ανιχνεύθηκε ένα ακόμα θετικό δείγμα σε μέλος της ομάδας. Η Ακαδημία Καλύμνου έχει ήδη λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, τηρώντας κατά γράμμα το πρωτόκολλο και τους κανόνες υγιεινής. Τα μέλη της ομάδας που βρέθηκαν θετικά στον κορωνοϊό έχουν απομονωθεί και βρίσκονται σε κατ' οίκον περιορισμό. Επίσης ενημερώθηκαν και οι υπεύθυνοι του Κλειστού Γυμναστηρίου Καλύμνου , οι οποίοι προέβησαν στην απολύμανση του γηπέδου''.



































