Ο 15χρονος Παύλος Γιακάι κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στη δισκοβολία, στο πανελλήνιο πρωτάθλημα και ο Α.Ο. Κολοσσός στον οποίο αγωνίζεται (στο παιδικό τμήμα) τον συνεχάρη. Αναλυτικά: ''Ο Α.Ο. Κολοσσός συγχαίρει τον αθλητή του Παύλο Γιακάι, ο οποίος πήρε το χρυσό μετάλλο στη δισκοβολία, στο πανελλήνιο πρωτάθλημα στίβου U16, που διεξήχθη στις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά στην Αθήνα, καθώς και την 6η θέση στη σφαίρα. Ευχόμαστε ότι καλύτερο στον αθλητή μας και πάντα επιτυχίες''.



































