Στη Λέρο με 150 άτομα πήγε ο Ξάνθος Πάτμου!
Στη Λέρο ταξίδεψε με αποστολή 150 ατόμων χθες ο Ξάνθος Πάτμου, για να κλείσει επιτυχημένα τη φετινή σεζόν στις ακαδημίες του. Το σωματείο της Πάτμου έδωσε φιλικά παιχνίδια με τον τοπικό Πανιώνιο και στο ποδόσφαιρο με την Α.Ε. Λέρου και ανακοίνωσε τα εξής: «Για το κλείσιμο των ακαδημιών μας για την αγωνιστική περίοδο που ολοκληρώθηκε, επιλέξαμε μια ιδιαίτερη και απαιτητική αποστολή. Περισσότερα από 150 άτομα, αθλητές και συνοδοί, ταξιδέψαμε στο όμορφο νησί της Λέρου, όπου πραγματοποιήσαμε φιλικούς αγώνες μπάσκετ και ποδοσφαίρου.
Αρχικά, τα μικρά μας τμήματα μπάσκετ πάτησαν για πρώτη φορά παρκέ και αγωνίστηκαν απέναντι στον Πανιώνιο Λέρου. Δοκίμασαν τις δυνάμεις τους, απέκτησαν πολύτιμες εμπειρίες και, πάνω απ’ όλα, χάρηκαν το παιχνίδι. Παράλληλα, οι ακαδημίες ποδοσφαίρου έδωσαν μια σειρά αγώνων με τρία τμήματα απέναντι στην ΑΕ Λέρου, απολαμβάνοντας κάθε στιγμή με την ψυχή τους. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τις ομάδες της Λέρου Πανιώνιο Λέρου και Α.Ε .Λέρου για την εξαιρετική φιλοξενία και την άψογη συνεργασία, που μας επέτρεψαν να οργανώσουμε και να υλοποιήσουμε με επιτυχία όλο το αγωνιστικό πρόγραμμα. Τα παιδιά μας μπορεί να κουράστηκαν λίγο, όμως έζησαν μια μοναδική εμπειρία, γεμάτη όμορφες στιγμές, νέες εικόνες και πολλά όνειρα για τους επόμενους αγώνες. Η αγωνιστική δράση συνεχίζεται, καθώς ακολουθεί το καθιερωμένο τουρνουά 3on3, στο οποίο θα συμμετάσχουν όλα τα παιδιά των ακαδημιών μας, γεμίζοντας το τέλος της χρονιάς με ακόμη περισσότερες όμορφες στιγμές».




































