Παίρνει Μπόνη και Ορφανού!
Μετά την Πόπη Παπαντωνίου και την Έμυ Ξουρή, ο Γ.Σ. Διαγόρας είναι κοντά σε συμφωνία με δύο ακόμη αθλήτριες για το νέο γυναικείο τμήμα του. Οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι στην «τέντα» θα μετακομίσουν η Σότια Μπόνη και η Γεωργία Ορφανού. Οι δύο αθλήτριες έχουν συζητήσει ήδη με τους «κυανέρυθρους» και είναι πιθανό να ντυθούν στα «κυανέρυθρα», οπότε και θα τεθούν στη διάθεσή του νέου προπονητή Κώστα Λιβιεράτου. Ο στόχος του Διαγόρα είναι φέτος ο τίτλος στο γυναικείο, όπως ανέφερε στην ανακοίνωση της η ομάδα, ενώ το ρόστερ της ομάδας θα αποτελείται από κάποιες έμπειρες αθλήτριες (Παπαντωνίου, Ξουρή, Μπόνη, Ορφανού) και τα κορίτσια από τις υποδομές.




































