Φιλικά στην Καρδάμαινα
Φιλικούς αγώνες έδωσαν τα τμήματα του Ηρακλή 2000 (αγόρια 2004-05 και κορίτσια 2004-06) με την Α.Ε. Δικαίου. Τα παιδιά πάνω απ’ όλα διασκέδασαν με την ψυχή τους γιατί αυτός ήταν ο σκοπός και όχι το τελικό αποτέλεσμα. Μάλιστα οι ίδιοι αγώνες θα διεξαχθούν και το προσεχές σαββατοκύριακο. Ο Ηρακλής 2000 θέλει να ευχαριστήσει όλο τον κόσμο που πήγε στο γήπεδο και χειροκρότησε τις προσπάθειες των παιδιών και των δύο ομάδων και ιδιαίτερα τους γονείς. Η ομάδα της Καρδάμαινας τονίζει ότι οι πόρτες είναι πάντα ανοιχτές για όλους και περιμένει τους γονείς σε όλες τις εκδηλώσεις του συλλόγου.




































