Τζάμπολ στις 27 Απριλίου
Την Κυριακή 27 Απριλίου πρόκειται να διεξαχθεί στην «τέντα» ο πρώτος γυναικείος τελικός ανάμεσα στον Διαγόρα και τον Ιβίσκο. Το παιχνίδι ορίστηκε μετά το Πάσχα, αφού από 12 έως 14 Απριλίου οι νεανίδες του Διαγόρα θα βρίσκονται στην Αθήνα, ενώ το ίδιο θα γίνει από 23 έως 26 του μήνα με τις κορασίδες του «γηραιού». Έτσι οι δύο ομάδες θα λύσουν τις διαφορές τους την Κυριακή 27 Απριλίου, με το πρώτο παιχνίδι να διεξάγεται στην «τέντα», αφού ο Α.Σ.Κ. Ιβίσκος έχει το πλεονέκτημα της έδρας. Αυτό σημαίνει ότι το δεύτερο και το τρίτο παιχνίδι (αν χρειαστεί) θα διεξαχθεί στο «Βενετόκλειο», με δεδομένο ότι η ομάδα της Ανάληψης τερμάτισε πρώτη στην κανονική περίοδο. Ο φετινός τίτλος θα κριθεί στις δύο νίκες και κάτοχος του τροπαίου από πέρσι είναι ο Α.Σ.Κ. Ιβίσκος. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πρωταθλητής Δωδεκανήσου θα πάρει μέρος σε αγώνες μπαράζ με τις ομάδες της Τ.Ε. Σάμου, της Τ.Ε. Λέσβου και της Τ.Ε. Χίου και ο νικητής θα πάρει μέρος στα μπαράζ ανόδου, στην Αθήνα.
1ος ΤΕΛΙΚΟΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ(27/04):
Κ.Γ. Διαγόρα (21:00): Γ.Σ. Διαγόρας- Α.Σ.Κ. Ιβίσκος




































