Την Τετάρτη η πρόκριση
Την προσεχή Τεταρτή στις 20:30 θα ξεκαθαρίσει ποια ομάδα θα περάσει στον τελικό του γυναικείου πρωταθλήματος. Κι αυτό γιατί, ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος κέρδισε χθες με 43-39 τον Διαγόρα και ισοφάρισε σε 1-1 τις νίκες. Έτσι οι δύο ομάδες θα λύσουν τις διαφορές τους στην «τέντα» το βράδυ της Τετάρτης και η νικήτρια θα αντιμετωπίσει με μειονέκτημα έδρας τον Ιβίσκο.
ΤΕΤΑΡΤΗ(02/04):
Κ.Γ. Διαγόρα (20:30): Γ.Σ. Διαγόρας- Α.Σ.Κ. Ιβίσκος
(Φάκαρος- Αγγελής)




































