Οι κορασίδες του Γ.Α.Σ. Ιάλυσος
Οι κορασίδες του Γ.Α.Σ. Ιάλυσος συμμετέχουν κανονικά στο φετινό πρωτάθλημα και θα προσπαθήσουν να διακριθούν... Με σκληρή δουλειά τα τελευταία χρόνια, η νέα ''φουρνιά'' κοριτσιών του Γ.Α.Σ. παίρνει μέρος στο τοπικό πρωτάθλημα της Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. και σήμερα μπορείτε να δείτε την αναμνηστική φωτογραφία που έβγαλαν τα κορίτσια, με τις αθλήτριες της γυναικείας ομάδας μπάσκετ, καθώς και τις προπονήτριες Μαρία Λαού και Ελένη Κυπραίου, που αγωνίζονται επίσης στο γυναικείο τμήμα.




































