
Ξεκίνησε η γεωτεχνική μελέτη για το κλειστό στην Πάτμο!
Ξεκίνησε η γεωτεχνική μελέτη για το κλειστό γυμναστήριο στην Πάτμο και το μηχάνημα βρίσκεται ήδη στο νησί. Αναλυτικά, όσα ανέφερε ο δήμαρχος Νικήτας Τσαμπαλάκης: ''Σήμερα είναι μια μεγάλη ημέρα για την Πάτμο. Η γεωτεχνική μελέτη για το κλειστό γυμναστήριο ξεκίνησε. Το μηχάνημα βρίσκεται ήδη στο νησί και οι απαραίτητες εργασίες έρευνας του εδάφους είναι σε εξέλιξη.Ένα έργο που κάποιοι αμφισβήτησαν, σήμερα προχωρά με πράξεις και όχι με λόγια. Μετά από συστηματική δουλειά του Δήμου, βρισκόμαστε πλέον στην τελική ευθεία, με τον διαγωνισμό για την κατασκευή του έργου να προγραμματίζεται μέσα στο 2026. Και επειδή ίσως δεν το δείτε στα «έγκυρα δημοσιογραφικά μέσα» του νησιού μας, που επιλέγουν κατά περίπτωση τι αξίζει να αναδειχθεί, η ανακοίνωση γίνεται εδώ, από τα προσωπικά μου social media, απευθείας στους πολίτες. Η καλύτερη απάντηση στην αμφισβήτηση είναι η δουλειά και το αποτέλεσμα. Η Πάτμος προχωρά μπροστά''.








































