
Το 1ο τουρνουά beach volley ανδρών- γυναικών!
Το διήμερο 20 κα 21 Ιουνίου θα διεξαχθεί το 1ο τουρνουά beach volley ανδρών και γυναικών, με την Τ.Ε. Ε.Ο.ΠΕ. να ανακοινώνει τα εξής: ''Το 1ο Τουρνουά Ανδρών και Γυναικών θα διεξαχθεί στο ΔΑΚ Καλλιπάτειρα, στις 20 και 21 Ιουνίου. Η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε! Η καρδιά του Beach Volley χτυπά δυνατά στη Ρόδο και η άμμος του ΔΑΚ Καλλιπάτειρα ετοιμάζεται να φιλοξενήσει το πρώτο μεγάλο ραντεβού του καλοκαιριού. Δύο ημέρες γεμάτες πάθος, ένταση, δυνατές μονομαχίες, θεαματικά καρφιά και ατελείωτη αγωνιστική δράση! Καλούμε όλους τους αθλητές και τις αθλήτριες των Δωδεκανήσων να δηλώσουν συμμετοχή και να γίνουν μέρος μιας μοναδικής γιορτής του αθλητισμού, όπου το ταλέντο, η αποφασιστικότητα και η αγάπη για το παιχνίδι θα πρωταγωνιστήσουν.
-Δηλώσεις Συμμετοχής Έως την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στις 18:00 στο 12volley.blogspot.gr
-Παράβολο Συμμετοχής 20€ ανά ομάδα .
-Παροχές : Σε όλες τις ομάδες θα χορηγηθούν αγωνιστικές φανέλες.









