Η τρίτη απώλεια για την Ελπίδα Πεταλούδων είναι γεγονός, αφού μετά τον Παντελή Μαστροχρήστο που αρχικά συμφώνησε με την ομάδα και κατέληξε στον Γ.Α.Σ. Ιάλυσος, ακόμη ένας αθλητής που είχε δώσει τα χέρια αποφάσισε να παίξει αλλού. Ο λόγος για τον Σπύρο Μήτση, ο οποίος αρχικά είχε συμφωνήσει με τον πρόεδρο του συλλόγου Χρήστου Κατσουράκη, αλλά τελικά θα αγωνιστεί για λογαριασμό των Αγίων Θεοδώρων Αρχαγγέλου, αφού συμφώνησε με τη διοίκηση του συλλόγου. Ο Μήτσης πέρσι έπαιξε στον Διαγόρα και πριν από λίγες μέρες είχε συμφωνήσει με την ομάδα, όπως είχε ανακοινώσει ο πρόεδρος του συλλόγου, δημοσιεύοντας μάλιστα και σχετική φωτογραφία. Τελικά, ο 27χρονος αθλητής προτίμησε τους «πορτοκαλί», όπως επίσης και ο Φώντας Μπιλλιάς, που αρχικά είχε ανακοινωθεί ότι θα συνεχίσει στην Ελπίδα, αλλά θα παίξει επίσης στους Αγίους Θεοδώρους. Έτσι τα μετεγγραφικά αποκτήματα της ομάδας, μετά τις δύο απώλειες, είναι ο Ντάνιελ Λαζαρίδης (από τον Δωριέα), ο Νίκος Σπανουδάκης και ο Κώστας Κακούλης.



































