Ο Φώντας Μπιλλιάς αποτελεί τη δεύτερη μεταγραφή των Αγίων Θεοδώρων Αρχαγγέλου για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Ο 26χρονος πόιντ-γκαρντ της Ελπίδας Πεταλούδων αποφάσισε να αποχωρήσει από την Κρεμαστή και θα συνεχίσει τη νέα χρονιά στους «πορτοκαλί». Μετά από την παρουσία του σε Ελπίδα Πεταλούδων και Ιβίσκο, ο Μπιλλιάς συμφώνησε με τους Αγίους Θεοδώρους αι έτσι θα τεθεί υπό τις οδηγίες του Χρήστου Μπίλια. Από τη στιγμή που η θέση του πόιντ-γκαρντ στην Ελπίδα είναι κάτι παραπάνω από γεμάτη (Λαζαρίδης Ν., Λιβιεράτος, Πολίτης), ο ίδιος έκρινε ότι θα ήταν σωστό να αποχωρήσει, κι έτσι θα παίξει για λογαριασμό των Αγίων Θεοδώρων Αρχαγγέλου.
Ο νέος προπονητής της ομάδας σε συνεργασία με τη διοίκηση θα ξεκινήσουν συζητήσεις με όλους τους αθλητές της περσινής σεζόν (Εκινέ, Κούρος, Σκορδάλης, Βλαχοδήμος, Ματσαμάς, Αυγενικός, Ξυπολιτάς) για να διαπιστώσει τις προθέσεις τους. Αυτό θα γίνει προκειμένου να ξεκινήσει το σχεδιασμό της ομάδας για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Όπως είναι γνωστό παρελθόν από τους Αγίους Θεοδώρους αποτελούν, ο Άρης Παπανικολάου (επέστρεψε στη Λάρισα), ο Γιάννης Αγγελόπουλος, ο Ντένις Ντέντα, ενώ πιθανότατα θα αποχωρήσει και ο Γιάννης Βογιατζής.



































