Σχετικά με την αποχώρηση των Αγίων Θεοδώρων Αρχαγγέλου από τη Γ’ Εθνική αλλά και τα κακεντρεχή σχόλια που ακούγονται, ο πρόεδρος του συλλόγου Δημήτρης Πέτας θέλησε να κάνει τη δική του παρέμβαση και δήλωσε στο 12sports.gr. «Σχετικά με τα εμετικά σχόλια που έχουν γραφτεί, πραγματικά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο βγάζουν ορισμένοι τέτοια εμπάθεια προς την ομάδα και σ’ ένα χωριό που προσπαθεί να διατηρήσει ζωντανό το μπάσκετ, σε μία νεκρή περιοχή από υποδομές. Αποφασίσαμε να μην συνεχίσουμε στη Γ’ Εθνική διότι ενδεχομένως να διαλυόταν το μπάσκετ στην περιοχή, με δεδομένη την οικονομική κατάσταση που υπάρχει. Δεν είμαστε ούτε Ωνάσηδες, ούτε Αγγελόπουλοι, ούτε Γιαννακόπουλοι, όπως πιστεύουν μερικοί. Η ομάδα μας θα συνεχίσει στο τοπικό πρωτάθλημα, θα προσπαθήσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί και να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα. Εφόσον υπάρχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις δεν θα πούμε όχι στην επιστροφή μας στη Γ’ Εθνική. Αν όλες αυτές οι κινήσεις μας, ενοχλούν κάποιους είναι δικό τους πρόβλημα. Εμείς κοιτάζουμε την ομάδα μας και τίποτα παραπάνω. Οι ανώνυμοι εμπαθείς ως προς την ομάδα και «σχετικοί» με το μπάσκετ καλό θα είναι να ασχοληθούν με τις επιτυχίες των δικών τους ομάδων. Τα υπόλοιπα μέσα στο γήπεδο».




































