Πολύ κοντά στην ανανέωση της συνεργασίας τους με το Βενέτη Θωμίδη είναι πλέον οι Άγιοι Θεόδωροι Αρχαγγέλου. Κι αυτό γιατί το βράδυ της Κυριακής τα μέλη του Δ.Σ. συναντήθηκαν με τον έμπειρο τεχνικό Το κλίμα ανάμεσα στις δύο πλευρές ήταν πολύ καλό, συζητήθηκαν θέματα και λεπτομέρειες για τη νέα χρονιά και κατά τα φαινόμενα εντός των ημερών πρόκειται να γίνει γνωστή και επίσημα η ανανέωση της συνεργασίας τους. Με το Βενέτη Θωμίδη στον πάγκο, οι Άγιοι Θεόδωροι τερμάτισαν στην 7η θέση του 2ου ομίλου νότου της Γ’ Εθνικής και άφησαν εξαιρετικές εντυπώσεις στην πρώτη τους παρουσία στις εθνικές κατηγορίες. Από τη στιγμή λοιπόν που οι δύο πλευρές έμειναν ικανοποιημένες από τη συνεργασία, είναι δεδομένο ότι θα ξεπεραστούν οι δυσκολίες και ο έμπειρος κόουτς θα συνεχίσει κανονικά στους Αγίους Θεοδώρους.
Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι βρέθηκαν 2-3 μεγάλοι χορηγοί, οι οποίοι έχουν συμφωνήσει να βοηθήσουν την προσπάθεια της ομάδας τη νέα χρονιά και σύντομα αναμένονται οι επίσημες ανακοινώσεις. Όπως είναι εύλογο, άμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός για τη νέα χρονιά με τους Ντέντα, Αγγελόπουλο και Ξυπολιτά να θεωρούνται παρελθόν από την ομάδα, ενώ δύσκολα θα συνεχίσει και ο Στάθης Βλαχοδήμος, λόγω αυξημένων επαγγελματικών και οικογενειακών υποχρεώσεων. Η μηχανή των Αγίων Θεοδώρων παίρνει πλέον μπροστά εν όψει της νέας χρονιάς, όπου στόχος θα είναι μία αντίστοιχη πορεία στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.



































