Ο διακαής πόθος του Βενέτη Θωμίδη, εφόσον παραμείνει και τη νέα χρονιά στο τιμόνι των Αγίων Θεοδώρων είναι ο Αλέξανδρος Αυγενικός! Ο 24χρονος Ροδίτης αθλητής φέτος «έβγαλε μάτια» με τη φανέλα της Πεντέλης στον 1ο όμιλο νότου της Γ’ Εθνικής και είναι ο υπ αριθμόν ένα στόχος για τους «πορτοκαλί». Ο Αυγενικός, μετά το Χολαργό, βρήκε τη νέα του μπασκετική στέγη στην Πεντέλη, φέτος έκανε εξαιρετικό πρωτάθλημα και αποτέλεσε το βασικό γκαρντ της αθηναϊκός ομάδας. Η παρουσία του κάθε άλλο παρά απαρατήρητη πέρασε από τους Αρχαγγελίτες, με το Βενέτη Θωμίδη να γνωρίζει καλά το νεαρό αθλητή από την κοινή τους παρουσία στον Κολοσσό. Το θέμα αυτό βέβαια θα απασχολήσει τους «πορτοκαλί» από την επόμενη εβδομάδα, όταν δηλαδή θα ολοκληρωθεί και τυπικά η φετινή αγωνιστική περίοδος.
Φυσικά το μεταγραφικό κομμάτι περνάει προς το παρόν σε δεύτερη μοίρα, ειδικά μετά τις δηλώσεις του προέδρου του συλλόγου Δημήτρη Πέτρα στη «δσπορ», ο οποίος τόνισε ότι σε περίπτωση που δεν βρεθεί λύση με το γήπεδο και δεν λυθεί το θέμα με τις μετακινήσεις (απαιτούνται πολλά χρήματα), τότε είναι πιθανό οι Άγιοι Θεόδωροι να μην συνεχίσουν στη Γ’ Εθνική. Προς το παρόν πάντως η προετοιμασία της ομάδας για το παιχνίδι της Κυριακής (17:00) με τον Εργοτέλη συνεχίζεται κανονικά και όλοι είναι αποφασισμένοι να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό, έτσι ώστε οι Άγιοι Θεόδωροι να κλείσουν με νίκη τη χρονιά, κάτι το οποίο λογικά θα σημάνει και την κατάκτηση της άκρως τιμητικής 5ης θέσης στον 2ο όμιλο νότου της Γ’ Εθνικής. Κατά τα φαινόμενα και οι τρεις παίκτες που δεν είχαν παίξει με τον Πόλις Καλλιθέας (Βογιατζής, Ματσαμάς, Βλαχοδήμος) θα επιστρέψουν στο παιχνίδι με τους Κρητικούς, στο οποίο οι «πορτοκαλί» ζητούν τη συμπαράσταση όλων των φιλάθλων για να χειροκροτήσουν τη σπουδαία προσπάθεια που έκαναν φέτος οι Άγιοι Θεόδωροι, πετυχαίνοντας πλήρως το στόχο τους.




































