Μόνοι τους μπήκαν στα δύσκολα, μόνοι τους βγήκαν απ’ αυτά… Οι Άγιοι Θεόδωροι Αρχαγγέλου, με τις δύο συνεχόμενες εκτός έδρας νίκες κόντρα στον Διαγόρα Δρυοπιδέων και την Ακαδημία Ρεθύμνου, βγήκαν από το αγωνιστικό τέλμα, κάνοντας άλμα παραμονής στη Γ’ Εθνική. Οι Αρχαγγελίτες κέρδισαν στο κλειστό γυμναστήριο «Μελίνα Μερκούρη» του Ρεθύμνου με 61-55 την Ακαδημία και ξέφυγαν από την επικίνδυνη ζώνη, πετυχαίνοντας παράλληλα την τέταρτη εκτός έδρας νίκη τους στον 2ο όμιλο νότου. Η ομάδα του Βενέτη Θωμίδη δυσκολεύτηκε αρκετά (απών και πάλι ο Γιάννης Βογιατζής), ωστόσο όταν έπρεπε είχε τη συγκέντρωση και σοβαρότητα να πάρει τη νίκη και να επιστρέψει με το ροζ φύλλο στη Ρόδο. Την προσεχή Κυριακή στις 15:00, οι «πορτοκαλί» θα αντιμετωπίσουν στο «Βενετόκλειο» τον Ηρόδοτο και είναι αποφασισμένοι να συνεχίσουν το νικηφόρο τους σερί απέναντι σε μία ομάδα με την οποία ισοβαθμούν στο βαθμολογικό πίνακα.




































