Την εκλεκτή της καρδιάς του Ανθούλα Χατζηγρηγορίου πρόκειται να παντρευτεί την προσεχή Κυριακή 15 Φεβρουαρίου ο αντιπρόεδρος των Αγίων Θεοδώρων Αντώνης Γιάννιας. Η σεμνή τελετή πρόκειται να γίνει στον Ιερό Ναό του Αγίου Νεκταρίου και τα παιδιά θα επισημοποιήσουν την σχέση τους. Μάλιστα κουμπάροι στο γάμο θα είναι ο Δημήτρης Πέτας και ο Μιχάλης Κουτούζης… Βέβαια όλοι τους θα πρέπει να κάνουν αγώνα δρόμου την Κυριακή, αφού στις 14:00 οι Άγιοι Θεόδωροι θα υποδεχθούν στην «τέντα» τον Κρόνο. Εμείς ευχόμαστε στο ζευγάρι να έχει ότι επιθυμεί στη ζωή του και γρήγορα καλούς απογόνους… Άντε με το καλό παιδιά!




































