Από έξι παλιά μέλη και τέσσερα νέα αποτελείται το νέο διοικητικό συμβούλιο του Πανιωνίου Λέρου, το οποίο θα συγκροτηθεί σε σώμα την επόμενη εβδομάδα. Το νέο Δ.Σ. του συλλόγου αποτελείται από τους: Γιώργο Κανθαρίδη (νυν πρόεδρος), Αλέξανδρο Μακρή, Ανδρέα Γεωργίου, Νικήτα Χριστοδούλου, Αντώνη Καπνουδάκη, Νώντα Ζαρίφη, Νίκο Γαρυφάλλη (παλιοί), Νίκο Κονδυλάκη, Γιώργο Μπήτρο, Μαριέττα Καστή και Ελένη Μούτου (νέα μέλη). Η συγκρότηση σε σώμα του νέου Δ.Σ. θα γίνει όταν επιστρέψει ο πρόεδρος Γιώργος Κανθαρίδης από την Αθήνα όπου βρίσκεται για προσωπικούς λόγους.




































