
Σε Κω και Αθήνα η Μπαφίτη
Στην Κω θα βρεθεί από 2 έως 4 Σεπτεμβρίου η πρόεδρος της Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. Δωδεκανήσου Ανδριάνα Μπαφίτη. Συγκεκριμένα θα είναι παρούσα στο τουρνουά παίδων «Μεροπίς» που διοργανώνει ο Ιπποκράτης και στο οποίο θα πάρει μέρος η μικτή μας ομάδα, όπως επίσης ο Α.Σ.Ε. Δούκα, ο Ίκαρος Καλλιθέας και ο Προμηθέας Πάτρας. Η Ανδριάνα Μπαφίτη, όπως έκανε και στο αναπτυξιακό τουρνουά της Σάμου, θα βρίσκεται δίπλα στα παιδιά της μικτής μας, ενώ στις 4 του μήνα θα ταξιδέψει στην Αθήνα για να παραστεί στη γενική συνέλευση και τις εκλογές της Ε.Ο.Κ. Η πρόεδρος της Τ.Ε. διατηρεί ανοιχτή γραμμή με τον πρόεδρο της Ε.Ο.Κ. Γιώργο Βασιλακόπουλο και τα μέλη της Ομοσπονδίας, με τους οποίους διατηρεί άριστες σχέσεις. Άλλωστε όποτε έχει ζητηθεί η βοήθεια των ανθρώπων της Ομοσπονδίας, η Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. την έχει, κάτι που πιστώνεται στην Ανδριάνα Μπαφίτη και φυσικά τους συνεργάτες της στη διοργανώτρια αρχή του μπάσκετ στα Δωδεκάνησα.







































